De Standaard (betalend)
Alle laureaten van de Elisabethwedstrijd waren man: hoog tijd om hier iets aan te doen
Ik ben natuurlijk niet de slimste van de klas en het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit artikel van Van den Borre nogal verwarrend. Zou een vrouw dat duidelijker geschreven hebben ?
In ieder geval vind ik het nogal pretentieus om de juryleden, top-musici die wereld veroverd hebben door hun podium présence, de les te willen spellen over podium présence zoals Van den Borre doet in zijn inleidend tekstje. Lees verder “Alle laureaten van de Elisabethwedstrijd waren man: hoog tijd om hier iets aan te doen”